Better In Time

Followers

Monday, February 1, 2010

**apE yG akaN beRlaku 2011**

Elo guyz!! Cam suprise tak aku nye tajuk entry kali ni?? Hikhik.. Actually tak suprise pun.. Aku sedang mengalami virus stress yg amat high level.. That's y la tiba2 terkeluar entry ini.. Ok, lets check it out y I can't wait for 2011..

1. Aku tak saba nak abehkan master ku ini kerana ketensenan terlalu banyak terjadi.. Bukan in study shj but sekeliling jugek.. I have to bertahan tuk beberapa tahun ini.. Without my best frenz, best listener, best buddy dan seangkatan dengannya.. I have to be my own self best buddy now.. Hukhuk.. Sgtttttt sedih!!

2. Aku juge tak saba tuk mendapatkan segulung sijil Sarjana.. Mean, in bln8 2011, insyaallah I will konvo for my master.. Yeay!!

3. Bila aku dah abeh master, I can work out on earning my live with my own money.. Aku sgtttt tak saba nak keja actually.. Nak pegang duit sendiri dan tak perlu menyusah dan menyesakkan org tua ku.. Aku suke soppingggg.. Prob2.. Hihi..

4. And lastly, yg ni aku rase bukan aku jek yg mangimpikannye.. Aku nak kawen jugek cam org lain.. Tapi ni tidak dirancang secara serius lagi.. Just planning with my own self jek.. Tapi tak ade planning agi tuk melangsungkannye bila.. Yesterday, one of my chinese classmates tanya aku, bila nak kawen.. Dan jawapan aku seperti biase.. "30 aribulan februari.. tak pun lepas raya puasa tapi tak tau tahun bila.." Tarikh yg tak tau bila akan wujud.. Hihi..

Itu yg maybe akan berlaku.. Aku sorg insan biase boleh merancang shj.. Yg lain terserah kepadaNya..

Okes le ye kwn2.. Thats all for this entry.. See u all then.. Daaaaa XOXO

No comments: