Better In Time

There was an error in this gadget

Followers

Wednesday, January 27, 2010

**meNgimbaU kenanGan laLu**



Elo guyz!! Btemu kembali di belog ku ini.. Hikhik.. Cam sedikit gediks yek pada entry kali nie.. Hikhik.. Actually saje jek aku mengeluarkan entry kali nie.. Takde tujuan yg specific.. Aku rase aku nye belog ini sedikit pucat la kerna tiada gambar2.. Dah agak byk entry yg berunsurkan text semata.. Oleh itu, aku nk share sedikit gambar2ku di sini.. Gambar2 nie seriusly ade yg tak penah aku tengok pn.. Ia di upload oleh sepupu ku.. Credit to Ajuki.. Hikhik.. Gediks agi..







ok la.. takat tuh jek gambar2 yg aku nak share.. Hikhik.. Harap korang tak boring le menatap gambar2 lame ku ini.. Mase aku maseh tak bertudong.. Hikhik - knape la gediks sgt neh..
orait guyz!! c ya later!! daaaaaa
XOXO

2 comments:

azEEra said...

Ira

1st pic
sgt chumel gedik
i like
;)

aiSya iRa said...

mmg tgh gediks tu...
hehe...
tak sampai 1tahun agitu...
tp dh pndai posing tau...
2yg suke bgambar sgt skng kot...
hehe...