Better In Time

Followers

Sunday, January 17, 2010

**enToh le, peLik pun ade**

Ai guyz!! Salamz.. Bertemu kembali tuk arini.. Huk.. Knape toh aku merasakan kepelikan telah berlaku.. Kat diri aku kot.. Maybe.. Actually melibatkan org lain.. Tapi maybe berpunca dari aku jugek kot.. Huhu..

Actually aku nak share sumting kt sini.. Aku penah tulis entry pasal 1 buku yg mana die cakap pasal relationship men and women.. Aku telah menjumpai buku tersebut.. Tapi yg ni buku kedua dari penulis yg sama dan susulan dari buku Men from Mars, Women from Venus.. Aku akan baca dulu buku tu pastu aku akan review kat sini.. Sangat sesuai tuk org yg nak kawen or in love relationship.. Aku dah baca sket.. Die bagi contoh yg sangat common yg aku pun tak penah pikir walaupun ia selalu le berlaku dlm idop ku ini.. Huu..

Kat sini aku nak cita sket la pasal pe yg aku buat on my weekend.. Yesterday, aku berjalan2 dgn Kak Ida.. Saja menghabiskan duit dan masa.. Hihi.. Setelah aku mengurungkan diriku selama 1 ari di bilik (actually 1 ari setengah bcoz on Friday aku kuor ngan my fren tgk wyg, on d dot punye planning, hik), semalam aku kuorkan diriku ini sampai malam.. Hehe.. After window soping (kena ikot window jek bcoz aku dah menghabiskan terlalu banyak duit), melepak melepuk jap kat umah Kak Ida.. Then at 8pm baru aku sampai bilik.. Puas nye rasa apabila dapat melepak melepuk seperti tiada keja (in fact keja menimbun huk)..

Itu saja tuk kali ini yek.. Dah tak ade bende yg menarik tuk aku citakan agi.. Huk.. Tapi skrang aku sangat berharap aku dapat pegi Penang on this Chinese New Year.. Huhu.. Ok guyz, till then.. Daaaaa.. XOXO


No comments: