Better In Time

Followers

Thursday, January 21, 2010

**liP laP liP laP**

Ai guyz!! Setelah bbrp ari sy meninggalkan belog ini akhirnya saya kembali agi.. 1st of all saya nak sampaikan kat sini saya sangat touching baca belog yg mempunyai pemilik bernama Nisa hang tuah.. Saya sangat touching dengan setiap entry anda.. Miss Nisa, kalau awak baca entry ini sila respon yek.. Tq.. Hihi..

2 arini di hostel ku ini telah mengalami lip lap lip lap selama lebih kurang 1 ari lebih.. Semalam (20Jan), bermula la kisah lip lap lip lap tersebut.. Lip lap lip lap yg dimaksudkan ialah ketiadaan letrik.. Semalam the whole morning tak ade letrik.. Can't u imagine.. Aku ingat seluruh blok ni tak de letrik, rupa2nya aras 5 SHJ yg takde eletrik.. Sadis sunggoh.. Dah la diletakkan di puncak pastu eletrik plak skali ade skali takde.. Arini agi sadis.. Around 11am letrik takde sampai la pakcik kat ofis tuh datang baiki (mase tu aku dah takde kat bilik, aku ade klas kol3, tinggal rumate ku seorang shj), skali ade, skali takde.. Then, aku bertukar ganti dengan rumate ku yg mana aku balik bilik kol6 then die pegi klas kol6.. Tinggal la aku sorang2, makan dlm gelap bcoz aku tak lunch agi.. Kire lunch aku skali ngan dinner la.. Kunun2.. Pas makan, tunggu maghrib then melepak atas katil (bcoz takleh nak buat keje, takde letrik).. Tengah2 lepak dlm gelap seorang diri, tiba2 lap lampu nyala.. Syukur gle aku mase tuh.. Trus meluru membuka lappy dan siapkan keje.. Suddenly, lap padam balik.. Tak silap aku kejadian tersebut berlaku sebanyak 4-5kali pada malam ni.. Huk.. Tensi sgt2.. Ssh la takde letrik nie.. Keje tak dpt siap, and for ur info mase die mula2 padam di siang ari tadi aku tengah buat assignment.. Tak sempat SAVE.. Hukhuk.. Dugaan tuk mencapai suatu kejayaan.. Takpe2.. Beertahan.. Then, mlm ni baru ok.. Baru letrik ade pada mase yg lama.. Tapi aku takut nak berharap die akan padam skali agi.. Aku taknak menyangka panas sampai ke petang, tetapi satgi ujan di pagi ari (aku kasi tkar sket yek, taknak dikatekan aku meng'copy' ayat org lain, hee)

Aku rase takat nie jelah aku bercerita dlm entry kali nie.. Sori, aku sangat tak pandai bercerita secara bertulis nie.. No idea.. Kalau bercakap boleh la serahkan kepadaku.. Bcoz aku sgt ske bercakap sampai lebam.. Hik.. Ok la, see u in my next entry.. Till then, daaaa...

XOXO

No comments: