Better In Time

Followers

Saturday, January 16, 2010

**nEw entRy afTer a loOOOnG timE..**

Ai guyz!! Sori sebab kena bertukar ke blogspot kembali.. Bak kata atirah, blogspot lebih user friendly.. Hak~

Actually i got nothing to type here.. Tak ade story yg menarik.. Huhu.. For today aku terpaksa berkurung di dalam bilikku ini (yg agak mbosankan huk) bcoz of spending lots of money minggu lepas (konon dok kt bilik tak abeh duit la hik).. Tapi esok mungkin aku akan mengeluarkan diriku dari bilik ini seterusnya dari UPM tuk melepaskan tekanan kerana berada di dalam bilik for almost 1 day and half (bcoz smlm aku dok kt bilik tak buat pe gak cam arini tapi petangnye aku beronggeng bersama2 miss atirah.. nonton Old Dogs.. hiii)

And sumting I want to share, aku tak dapat pegi Penang tuk wedding Kak Ida.. Uwaaaa.. Aku dah lama merancang nak pegi sane.. Tapi tidak berkesempatan pulak.. Aku hanya mampu merancang, Tuhan menentukan.. Uuwaaaa.. Sedihnye!! Tapi takpe, I'll try to spend more time with Kak Ida before her wedding.. (Kak Ida, tunggu sy datang melepakkan diri di umah anda yek ;p) hihi..

That's all for now.. Tak tau nak type ape daa.. Till then dear frenz!! (toh2 takde pun yg sudi membaca blog ku ini, tapi takpe, syok sendiri di blog sendiri tak salah kot.. Hak~~)
Daaaa XOXO

2 comments:

Unknown said...

Ira

x dapat join..
sebab?

;(

aiSya iRa said...

sbb adik nak blik awal...
huhu...
ira igt nak g sne ngan keta pastu nak blik tganu trus ngn adk...
die kn blk awl lak...
huhu...
sy nk egii jgak!!!
uwaaaaa!!!