Better In Time

Followers

Friday, February 5, 2010

**maKe uP my bloGgy**

Yuuuuhuuuuu.. Bertemu kembali di entry yg baru ku ini.. Actually blog aku sedang under construction tapi anda maseh boleh bersiar-siar di blog sy ini.. Aku sedang menambah make up kepada blog ku ini kerna 1 of my fren said my blog begitu pucat.. Thanx to her.. Hihi..

Aku sekarang ini maseh membuat sedikit kajian tentang blog.. Camne nak tarik perhatian org mbacanya (sbb takde org nak bace blogku ini kot bcoz of aku asek bcerita tentang diriku shj.. some sort of poyo pn ade.. hihi) dan menampakkan blogku meriah sekali.. Hihi..

Now aku telah mengembalikan hobi berblog aku yg telah lama aku tinggalkan.. walaupun aku banyak keje tuk dibuat tapi aku akan teruskan hobiku yg satu ini.. For now aku rase the best therapy for me when I'm stress is blogging~~


Till then frenz.. Daaaaaa... XOXO
(",)V

2 comments:

Syida Shu said...

For now aku rase the best therapy for me when I'm stress is blogging

*true ! :D

aiSya iRa said...

btol kn??
do doubt...
bcoz sumetime kt xdapat luahkan pe yg kt stres kt org...
so kt blog la...
da cam punch bag plak en blog ini yek...
hihi~~