Better In Time

Followers

Monday, February 15, 2010

**hooRayYYYyy**

Melihat drpd aku nye title itu sudah jelas menunjukkan bahawasanya aku sedang bergembira sekarang.. Haha.. Aku berada di umah yg aman lagi damai.. Tenteram tanpa memikirkan pape yg membebankan pikiran.. Cam banyak jek yg membebankan pikiran nye yek.. Hihi.. Kenapa aku aman, damai lagi tenteram? Sebab aku sedang berCUTI!! For a week.. A week cukup bermakna tuk aku merelaxkan pikiran ku ini dan tanak pikirkan pape masalah yg melanda diri ini.. Nak lupekan kejap sebelum menghadapinya lagi pas ini.. Huhu.. Relax2kan badan dan minda.. Tapi ade gak 1 thing yg aku nk hadapi je tiap2 ari tanpa bercuti.. Kalau bercuti yg tu aku rase aku boleh menjadi tidak berape siuman le.. Hihi..


Tapi dalam dok hepi nie actually ade gak bende yg tak brape nak hepi aku lalui pada cuti ini.. Agak byk gak le.. Ade beberapa.. Tapi biarla rasie.. Nak sangat mention kt cni tapi rasie plak yek.. Layan jek jiwa ku ini.. hehe.. Pape pun aku sangat berharap agar kehepian aku ini dapat kekal ke suatu jangka masa yg panjang dan aku harap wish aku come true tak lama agi.. Doakan aku yek kwn2.. Huuu...
Till then, daaaaa XOXO

No comments: