Better In Time

Followers

Sunday, April 11, 2010

**tHe saMe tHing**

Aloo guyz!! Uit silap.. Salam.. *tlebih suda hik* Tiba2 je kan aku cam rajen nak update blog aku nie kan.. Mesti kwn2 yg mengikuti blog aku nie pelik *ade ke org follow? hehe*.. Actually aku kalau stress baru akan update blog.. sebab ape? sebab ngan blogging nie kadang2 dapat ilangkan stress tersebut.. stress ngan ape, tak perlu aku state terang2 kat sini.. *nanti kang ade yg trase haha*

Okes, actually aku cam terpikir la kan, sedih, gembira, stress, dan semua perasaan yg ade la kan sebenarnye mengikut diri ita sendiri kan.. kalau kita memilih tuk hepi, maka jadi la begini....

walaupun ape yg jadi kita akan hadapi ngan senyuman..

tapi kalau sebaliknye, kita memilih tuk jadi camni.....


maka kita akan terima semua bende ngan sedih..

kalau kita memilih tuk camni....


maka, buat la apa pun, kita akan tetap stress walaupun sesuatu bende itu boleh melepaskan stress..

JADI APA YG TERBAIK SEBENARNYA TERIMA LA SEGALANYA DENGAN..
jangan jadi cmni dah la yek..

(gambar2 adalah ehsan dr en Google)

p/s:: pilihlah mana yg anda mau.. semua tu akan mpengaruhi hidup anda sdiri.. so, pikir2kan dan selamat beramal..

No comments: