Better In Time

There was an error in this gadget

Followers

Sunday, April 11, 2010

**taK sangGop taPi tPaksa**

............................
............................
............................
*silent silent silent*

tanpa suara, terus diam seribu bahasa..
salah siapa??
salah aku??
salah 'kamu'??
salah 'dia'??
atau adakah salah semua??

semakin hari semakin keliru dibuatnya..
apakah, bagaimanakah, mengapakah??
semua persoalan bermain-main di fikiran..
bila otak ini berlogika, persoalan akan timbul..
kenapakah begini??
apakah yang terjadi??
tapi...

ade aku kesah??
lantak ko le nak tunggang terbalik pun..
tak kuasa aku nak fikir pasal orang yang tak pernah nak fikir pasal aku..
aku tak kuasa gak nak layan flow ko yang entah apa-apa tuh..
baek aku layan shin chan, tak saket sangat jiwa aku..

p/s:: sori entry kali nie cam nak melepaskan tensen.. aku dah tak larat nak layan ape org wt kat aku dah.. letih aku..

2 comments:

lady elle said...

hahahha~ mu nk jadi psycho mcm aku doh~~ keke

aiSya iRa said...

sgt psiko dos aku rase a.. tp xpe.. trime ngn senyuman.. *psiko blk* hehehe